pátek 5. října 2012

From stylebyisabela to Isabela Adamikova










Some of you guys mentioned that I've changed my blog. The reason is that I had a problem with my hosting and domain, something went wrong and I didn't know how to fix it, I mean nobody, even those IT guys. So I made a new one, changed the name and hope that everything is gonna run smoothly from now. Fingers crossed. But it's little bit frustrating, I've done some work, spent time.
Anyway, these photos of me are just photos for fun, they're not " outfit pictures", but my friend of mine is photographer, so it was really cool to try that. He has his own page, if you wanna take a look:http://blog.martinfeix.com/

Myslím, že jste si všimli, že jsem změnila blog. Důvody jsou takové, že se bohužel naskytly problémy, se kterými jsem si nevěděla rady, ani IT umělci, takže mi nezbylo nic jiného, než začít nový, s novým jménem a doufám, že vše půjde jak má. Ještě je ale stále co vylepšovat. Sice mě to trochu  mrzí, když člověk nad tím stráví nějáký čas a někdy to dá celkem práci. Ale nevadí...
Tyto fotky nejsou žádné obrázky mých outfitů, jsou to jenom fotky tak pro zábavu, které jsem udělala s mým známým. Je velmi šikovný, takže pokud se chcete kouknout na jeho blog:http://blog.martinfeix.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...